MOTO CESTOU NECESTOU

Maroko 2010 - Přípravy a cesta den po dni

Moto cestou necestou 15.6. – startujeme ve Španělsku!

V úterý 15. června startujme expedici, na níž jsme se připravovali víc jak půl roku. Po pátečním balení do dvou doprovodných aut, včetně naložení motorek a čtyřkolky na vlek, jsme se ráno sešli na Ruzyni. Sraz byl v 8.00 hod., takže krátce před devátou se zdáme býti kompletní. Hurá do letadla! Škoda, že se nám stávkující letecký personál ve Francii postaral o půlhodinové zpoždění. Konečně odlétáme a ještě netušíme, co nás čeká na letišti Malaga. Po vystoupení z letadla se nám Španělé postarají o hru na schovávanou. Schovali nám východ z letiště. Nejen nám, ale celému letadlu! Před letištěm čekají Radek s Petrem s našimi doprovodnými landcruisery, vyrážíme pro motorky a čtyřkolku. A pak už po vlastní ose co nejblíže k trajektu přes Gibraltarský průliv. Trošku nás zlobí komunikace s navigacemi, ale chyba určitě není v nich. Večer kupujeme lístky na trajekt a odjíždíme přespat do kempu. Pár navigačních vychytávek nás opět trošku povozilo po Španělsku, až konečně ve 22.00 hod. dorážíme do Campingu Rio Jara. Popereme se stany a moskytiérami a rychle spát. Ráno v 6.00 budíček a v 8.00 už budeme naloděni na trajektu. Čeká nás Afrika.